مسافرت همسری و روزهای من
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 74
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 740
بازدید کل : 283169
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 16:14 :: نويسنده : فافا

 سلام به عشقم که تازه از سفر اومده و دوستای عزیزم

باز این روزها درگیر امتحانام هستم و تا الانم از 150 صفحه کتابی که امتحان دارم 10 صفحه به زور خوندم اصلا حوصلم نمی گیره بخونمهمش پای لپ تاپ تی وی فیلم...هستم بله ما اینجور دختر خونسردی هستیماما بشینم پاش که تصمیم دارم از امروز بخونم خوب می خونم همیشه نفسی میگه همه دخترا زیاد میخونن اما تو کم میخونی نمره خوبی هم می گیریهمسری این چند روز رفته بود مسافرت عزیزم انقد دلش برای خانومش تنگ شده بود هی اس می داد داره بارون میاد کاش اینجا بودی هوا اونجوریه که دوست داری کاش اینجا بودی الان دخترخاله مامان رو دیدم همون که تازه نامزد کرده به خودم گفتم کاش خانوم من هم اینجا بود ماهم مثل اینا پیش هم بودیم

منم هر وقت همسری میره جایی بهونه گیر میشم بااینکه هر دقیقه پیش هم نیستیم اما میره مسافرت به این فکر میکنم که فاصله راهمون زیاد شده دلم ریش میشه اصلا دوست ندارم این فاصله ثابتی که بینمون هست زیاد بشه دلمون که همیشه پیش همه اما عادت کردم به این ثابت بودنا به این تو هوای هم نفس کشیدنااما دیگه الان اومده لالا کرده پیش خودمهبعضی وقتا به نفسی میگم دوست دارم فقط مال خودم باشی کسی رو هم غیر از من دوست نداشته باشی میگه مال شما هستم دیگه خانومم میگم نه دوست دارم مثلا حتی یه بچه کوچیکم یا حتی دوستاتم دوست نداشته باشی فقط منو دوست داشته باشیالان فکر میکنم اگه نفسی نفسکم رو دوست داشته باش من حسودیم میشه خووو نفسکم اسم دخترمونه

سرزمین پدر پدر همسری خیلی خیلی خیلی خوشگل رویایی هستش دقیقا همون شکلیه که من از زمان طفلک بودنم تصور میکردم اینجا زندگی کنم این چند روز که ما تو گرما داشتیم می پزیدیم به زور کولر سرپا بودیم نفسی می گفت اینجا سرده داره بارون میاد بخاری روشن کردیم منم دلم پر می کشید اونجا مخصوصا وقتی گفت اینجا رو مه گرفته به زور دو متر جلوتر میشه دید به نفسی میگم در اینده من بیام اونجا دیگه برنمیگردم خونه حیف اونجا نیس اون خونه های وسط کوه درخت سرسبزی مه بارون ول کنم بیام اینجا وسط دود گرما سر وصدا خوبیشم اینه که به تهران نزدیکه خودم میتونم برم بیامالبته اگه شووری بزاره حالا نفسیم چندتا عکس انداخته ازش گرفتم میارم ببینید اما با رمز

فردا میخوام با عشقم بریم یه مسافرت یک روزه انقده خوشحالم از چند روز پیش برنامه ریزی کردم که چی ببرم چی بخوریم چه بازی هایی کنیم اگه بشه یه فیلم ترسناک هم میبرم اونجا نگاه کنیمنفس خان اصلا دوست نداره من از این فیلمای ترسناک ببینم میگه تو روحیت تاثیر میزاره منم با اینکه میترسم اما خیلی علاقه دارم ببینم اینسری عشقم بخاطره دل من برخلاف میلش قبول کرد فیلم ترسناک ببینیم با حضور خودش چون نمیزاره تنهایی ببینمفردا اگه خسته نبودم اومدم میام پست مسافرت میزارم

عشقنامه:وقتی گفتی همه اصرار دارن که بیشتر بمونید منم با اینکه دیگه طاقتم تموم شده بود دوست داشتم ببینمت گفتم بمون عزیزم اشکالی نداره هفته دیگه اومدید قرار میزاریم گفتی نه من میام تنهایی حتی اگه همه بخوان بمونن دیگه نمیتونم بمونم خانم بچه هام نیستن انقده قندای عشق تو دلم اب شد عسیسم



نظرات شما عزیزان:

سالی
ساعت7:55---22 مرداد 1392
اره این مسافرت ها بدجور دل ادم میگیره اگه پیش هم نباشید

افرین به همسریت که زود اومده
پاسخ:خیلی بله ما همچین همسر خوجلی داریم:-)


همسری
ساعت23:06---21 مرداد 1392
قربون اون قندایی که تو دلت آب شد بشم ، خوب مگه دروغ گفتم خانوم بچه هام اینجا بودن دلم طاقت نمی آورد بیشتر از این بمونم

راستی گفتم بچه به خدا من همیشه به خانومی میگم اونقدی که تورو دوست دارم هیچ کیو دوست ندارم ولی می دونم ما دختر دار بشیم خانومی دخترمونو بیشتر از من دوست داره
خدا نکنه نفسیم:-* نه تو همیشه برام با همه حتی عزیزترینام فرق داری گلم همینجا قول میدم همیشه تو رو بیشتر دوست داشته باشم بله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: